Marängsviss är gott, typ

Äter marängsviss och pratar med en galet gullig kille! Hoppas verkligen att jag hinner träffa honom i veckan, för det är så sjukt mycket att göra just nu!
Sov hos älskade bästis från fredagen till lördagen, och på dagen åkte vi in till göteborg för en shoppingrunda! Hittade en superfin jeansväst, och två vita, halvt genomskinliga blusar. En till mig och en till min vän som hade nittonårsfest senare på kvällen. Full fart! Och förra veckan i skolan var helt vansinnig... Tur att det är lov snart!
Jag måste hinna städa på mitt rum och plugga innan jag lägger mig också, så kilar iväg nu! Lär misslyckas ändå, men försöka kan man ju alltid........................

Update:
Man brukar väl alltid ha banan i marängsviss??? Tyckte väl att det var något som saknades...

Och en sak till:



Kommentarer
Postat av: S

haha vad rolig du är :P men yes!! banan är en av de bidragande ingredienserna :)

2012-04-01 @ 23:05:47
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0