It's a heartache

I torsdags var jag ute med bästis och drack mig stupfull på vitt, billigt vin. Ren och skär lycka.
Samma sak last night. Verkligen totalt dyngrak, men med Emma den här gången.
Jag hade druckit två glas vin och tänkte stanna där, men när vakten bjöd oss på varsin shot och cider - han ville att vi skulle stanna kvar på hans ställe, lovade vi att komma tillbaka senare och störtade sedan ut därifrån efter att vi svept alltihop.
Smarta tjejer.

Han var där. För första gången sedan vi gjorde slut på alla hjärtans dag såg jag honom i verkligheten.
Som jag skrev, totalt stupfull, och det är jag glad för idag. Det gör ont igen. Så fruktansvärt jävla ont gör det. Jag rörde vid honom, och jag pratade med honom. Bredvid, nuddade hans arm, och har aldrig saknat honom så mycket förut.

Bortsett från det var det helt galet roligt. Verkligen! Men det förstörde ju... Emma sa att han kollade på mig när jag dansade med andra, men jag vet inte. Hon vet väl vad jag vill höra antar jag...
Jag vill inte ha någon annan.
Det var som om hans blick brände sig fast vid min, och känslan... jag kan inte förklara...

En kille jag har träffat ett par gånger rörde vid min arm. Vid det äckliga... Jag ryckte undan den.
Han sa att jag hade muskler, vilket jag vet. Det ser ut som om jag har muskler, som om jag är stark, men det är ju absolut inte sant. Svagare människa får man fan leta efter. Löjligt...................
Var ju inte som jag skulle, så fläckte ur mig något om att jag varit inlagd för anorexia.
Förövrigt så tävlar två av hans vänner nära nog om mig, och det går i samma klass, så bra jobbat känner jag där! Nu ska jag förstöra deras vänskap också.......

Ska packa nu, träffa folk sedan, och dricka mig dyngrak igen. Imorgon åker jag till Dubai med mamma och syster. Känns bara............jag vet inte längre.

Ha en fin dag, och en glad påsk eller vad man nu säger...

Och jag är tjockast i världen.


Kommentarer
Postat av: ellen

hade jag inte kunnat få se en bild på dig? hade varit så roligt :)

2012-04-07 @ 16:07:23
URL: http://ellenkiara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0