Jag har gjort något jättedumt!

Verkligen helt galet.
Alltså jag dööör, på riktigt nu!!! Vill bara gå och gräva ner mig i jorden. Aaargh! Det här är helt sinnessjukt, och jag skäms ihjäl...
Helvetes jävla tusans sablans förbannade faaan också! Snälla. Give me a break!

En av mina allra bästa och älskade vänner fyllde år i onsdags, och jag hade helt förträngt det! Kom på det nu när hon skrev att de hade haft kalas, och herregud, vart ska jag ta vägen?! Jag går sönder!

Jag är verkligen inte värd mina vänner.
Värdens sämsta.
Det här är oförlåterligt.

Damn it.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Jobbigt, men du vet, alla kan göra misstag och glömma saker!!!

2011-10-29 @ 11:03:49
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: hanna

Fira lite med henne i efterskott på något sätt kanske :). Alla gör misstag ibland!

2011-11-02 @ 11:01:35
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0