Insomnia

Jag sover så himla dåligt om nätterna och vaknar alltid runt tre-fyra på morgonen, klartvaken och genomdränkt i svett. Den irriterande oron i kroppen och den påtagliga rastlösheten som vägrar att ge med sig driver mig till vansinne och jag ligger vaken i flera timmar och lyssnar till den lugnande musiken. Nästa gång jag vaknar är det med tonerna i öronen.

Det är svårt att andas, och ibland känns det som om jag ska kväva mig själv. Känner ni någonsin så?
Försöker slita bort det överflödiga fettet från min kropp, med det sitter fast och det enda mina händer lyckas åstakomma är att lämna röda och ömma märken överallt på mitt vidriga skinn.


Kommentarer
Postat av: Loivsa

Känner precis samma sak!!

2011-10-17 @ 12:35:53
URL: http://Loivsa.blogspot.com
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

känner igen det där. oron och rastlösheten är hemsk. Kram på dig!

2011-10-17 @ 14:31:42
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0