Mean girls

Jag blir så jävla ledsen.
Faller. Faller en gång till, och tillsist klarar jag inte av att resa mig upp längre - utan går sönder i tusen bitar.
Varje elakt ord.
Allt ni säger om mig.

En kille började skriva till mig på fb förut idag, och han verkade verkligen jättesnäll och gullig, men  - jag har ju redan hittat min gullunge, så jag besvarade inte hans inviter överhuvudtaget. Hehe! Ändå gav han sig inte.
"Alltså hon är arg på mig för att jag gillar dina bilder och pratar med dig nu istället för med henne. Säger att du är konstig och att jag ska sluta. Haha!"

Jag borde kanske se det som en komplimang eftersom jag aldrig ens har pratat med den här tjejen? Men det går inte.
För det är ju mig det är fel på.

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är inte dig de e fel på, verkligen inte! du verkar underbar på alla sätt :)



ÅÅ nää den filmen har jag inte sett:) vad handlar den om?

Haha joo jag har ju en del år på mig xD nää brukar inte dricka, har aldrig gjort faktiskt så de har inget med äs o göra utan ett val jag gjorde innan :) har nog mkt med träning osv att göra :) sen tycker jag de smakar förjäkligt också xD haha:P brukar du?:)



Haha nää fick inte ditt sms xD när skickade du det?



massvis med pussar sötnosen <3

2011-11-14 @ 14:23:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: hanna

Det är inte fel på dig!



sv: haha, sover väl inte jättebra egentligen, sjukt tråkigt :/.

2011-11-14 @ 19:29:56
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: I.

När någon försöker hålla ner dig betyder det bara att du är över dem.



Att inte bli sårad och ta åt sig är så jävla svårt. Men man lär sig. Antingen handlar det om avundsjuka eller bahov av uppmärksamhet. Kanske båda. Något vi måste lära oss. Den som inte pratar skit om andra är den som är 100% lycklig.



Keep your head up girl! Kramar! XXX

2011-11-15 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0