You suck

Igår lovade jag min handledare att verkligen försöka äta frukost varje dag fram tills på onsdag då jag ska dit igen, men självklart så misslyckas jag redan första dagen. Så jävla världelös. Inte ens det klarar jag av.
Egentligen så älskar jag frukost och förr kunde jag äta hur mycket som helst! En vanlig helgfrukost för något år sedan bestod ofta av yoghurt/flingor, minst en macka, ägg ibland och ett stort glas juice, men nuförtiden så går det bara inte. Speciellt inte på vardagar...
Så, kunde alltså inte äta frukost imorse. Kände mig så äckligt tjock att jag bara ville krypa tillbaka ner under täcket och aldrig någonsin sätta foten utanför dörren igen. Och inte nog med det. Idag var första dagen på flera månader som jag var i skolan och ändå inte åt i matsalen. Jag äter alltid i skolan annars, och ganska mycket dessutom. Men inte idag. Varför?? Gaaah!
Sa till alla att jag skulle köpa en ostfralla istället och sätta mig i biblioteket och plugga till kemiprovet, vilket jag också gjorde. Eller ja, byt ut ostfrallan mot ett äpple. Så har alltså bara ätit ett äpple idag. Bra jobbat Mary-Kate. Verkligen BRA jobbat. Helt klart påväg mot ett hälsosammare liv...

Förresten så blir jag och mamma ensamma hemma ikväll och hon ska köpa hem räkor till oss. Känns som om jag kommer tappa kontrollen fullständigt om jag ens kommer i närheten av dem... Gud nej, detta går inte. Jag kan inte.

Och för att göra det hela ännu värre så har jag inte gått ner något alls den senaste veckan. Känns förjävligt. FÖRJÄVLIGT.

Fyfan vad misslyckad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0