Vem kunde tro att broccoli var så galet gott?

Frukost: -
Lunch: En liten tallrik ris med indisk kycklinggryta och broccoli, plus ett äpple
Kvällsmat: En och en halv ostsmörgås

Viktuppdatering kommer imorgon.

Alltså jag har ingen aning om varför - med tanke på att jag gillar det mesta när det gäller mat - men jag hade fått för mig att jag inte tyckte om broccoli... HAHA! 
Har inte ätit det på flera år, men just idag fick jag en infall och prövade, och det var ju supergott! Verkligen. Mums.
I want more.

Fick som hemuppgift av min handledare att föra matdagbok den kommande veckan och ärligt talat så känns det inte så speciellt bra, med tanke på vad jag äter... Tre mål mat om dagen, PLUS två mellanmål?! Det är ju helt sinnessjukt... Jag måste kämpa för att få i mig frukost på mornarna. Haha. Lycka till.

Det känns som bortkastad tid.
Vem försöker jag lura egentligen? Jag kan inte bli frisk.  








Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kan bli frisk!! Men som med all annan förändring måste första steget ske mentalt. Du har säkert hört "du är vad du äter", visst kan det vara så, men viktigare är att inse att du BLIR vad du tänker!! Tänker man bara negativa saker om sig själv mår kroppen inte bra, tänker man positiva saker om sig själv och sin förmåga regagerar kroppen positivt till det och mår mycket bättre!! Du är ju den viktigaste personen i ditt liv så behandla dig själv som du hade behandlat din allra bästa vän.

Så visst kan du bli frisk!! Ingen tvekan om det!!! Önskar dej stor lycka på vägen!!! <3

2011-03-23 @ 22:39:48
Postat av: Linnie

du kan om du vill <3 tror på dig.

2011-03-23 @ 23:41:59
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0