Calories - I hate you

Jag avskyr verkligen att räkna kalorier. Det är fruktansvärt...
Att addera ihop allt jag ätit under dagen i huvudet och samtidigt inse hur siffrorna stiger och stiger och blir alldeles för höga gör mig galen.
Det är därför jag undvikit det innan.
Men nu går det inte längre. Can not take it anymore.

I'm fucking stuck in it.

Frukost: -
Lunch: En pizzaslice plus ett äpple
Kvällsmat: En smörgås med ost och smör, fem mandlar och lite russin

Jag skäms. Så jävla äckligt. Vidrigt. Äckel.

Och Miss P köpte fel sorts tuggummi till mig. Hur jävla svårt kan det vara?? Sweet mint. Inte Peppermint!!! Vart fan ser du likheten?! Bitch.

Gaaaaaah! Jag är irriterad...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0