Jag är stressad

Det gick bra igår tror jag.
Åt nog onödigt mycket, men det var okej ändå för jag lyckades trycka bort den värsta ångesten och det kändes som en seger. Jag klarade det och idag åt jag en grov fralla med smör och ost när jag kom hem! Första gången på jag vet inte hur länge. 
Victory. Hehe.

På lördag ska vi ha det sista kalaset för mig och Syster här, och jag känner faktiskt att det kommer att gå bra. Eller hoppas det iaf.
Mamma hjälper mig så otroligt mycket... Låter mig bestämma vad och när jag ska äta, så måste komma på något riktigt bra nu! Funderar på hennes supergoda fisksoppa med varma hallon och glass till efterrätt... Eller kanske marängsviss?? Det är ju sinnessjukt gott! Men ja, vi får väl se.

Gud, jag är stressad.

Måste. Plugga. Till. Provet. Imorgon. Samt. Ringa. Bästis. Och. Läsa. Bloggar. Innan. Jag. Kan. Sova. 

Damn it. 

Note to self: Ta bättre hand om dina vänner, annars förtjänar du dem inte längre.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0