Subway är grymt och Fatima är snygg!

Gud, jag har redan glömt vad människan heter, men helt underbar var hon!
I början grät jag en del. Försökte kontrollera mig själv först och trycka tillbaka de dumma tårarna, men det blev bara värre så släppte ut dem istället. 
Jag är rädd nu. Räddare än jag var innan, men samtidigt så känns det på något konstigt sätt mycket bättre. Jag ska verkligen få hjälp nu.

Nästa möte blir först om två veckor igen, så jag har en hel del att tänka på tills dess.

Frukost: Havregrynsgröt med mjölk och russin
Lunch: - (Klarade inte av att äta något)
Kvällsmat: En 15 centimeters varm subway. Fullkornsbröd, kycklingbröst, gurka, tomat, rödlök, ost och vitlöksdressing.

Gud vad jag älskar Subway! Så sinnessjukt gott är det, och min sub, som jag förövrigt blev proppmätt på, innehöll bara 400 kalorier. (Högst!) Och det var det verkligen värt. Mina läppar smakar fortfarande vitlök fem tuggummin senare...

Hann köpa presenter till min syster också. Ett supergulligt linne, två nagellack och en rougeborste som hon önskat sig.

Skola imorgon.

Damn.





Supersnygga Fatima.

Kommentarer
Postat av: J

synd... om du ångrar det är det bara att säga till

2011-03-10 @ 21:59:04
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0