This is my life

Tror jag glömde nämna det viktigaste...
Jag är tjock. Äckligt, vidrigt, värdelöst tjock.

48,4 kilo och tjockare än någonsin.

Har ätit som en elefant idag. Fruktansvärt.

Frukost: -
Lunch: En portion spaghetti och köttfärssås med lite ananas och ett äpple
Kvällsmat: Två skålar müsli med mjölk, russin och mandlar

Förlorade kontrollen fullständigt när jag kom hem.
Slet fram en full påse med vitt, nybakt och doftande bröd. Tvekade. Förbjudet. Öppnade påsen iaf. Slängde fram ost, smör och en massa andra pålägg. Räkröra, paprika och vitlöksost. Hyperventilerade. Kastade in allt i kylskåpet igen och började lipa som en barnunge.
Tog fram havregryn. Ville inte ha gröt. Tog fram müsli. Vräkte i mig två skålar. Sprang upp på mitt rum och vägde mig i panik. Ångest. Sprang tillbaka ner i köket och vräkte upp kylskåpsdörren igen. Såg semlan. Tog fram semlan. Ställde tillbaka semlan. Började gråta värre än någonsin. Magen gör ont. Fruktansvärt ont.

This is my life.

And this is what I dream of.












Kommentarer
Postat av: Linnie

men du är inte tjock gumman, du väger för lite! du har ju gått ner massor och har inte alls ätit mycket idag ju.

2011-03-10 @ 10:42:41
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0