Glömde några saker

Jag är 18 år nu. Coolt!
Eller inte.

Men min födelsedag i lördags blev faktiskt väldigt bra. Fick en massa fina presenter.
En supersnygg, mochafärgad htc wildfire bland annat! Är inte så kräsen när det gäller sånt där men måste ändå säga att den verkar grymt bra!
Maten gick också ganska bra. Överåt lite, men hann inte tänka så mycket på det för hade fullt upp helatiden. Jag skar upp alla grönsaker till kycklingsalladen och var sysselsatt med annat hela kvällen. 
Kollade på melodifestivalsfinalen med de andra och blev fruktansvärt irriterad när Erik vann. Herregud, vad är det för störda människor som röstar?? Helt sinnessjukt ju... Jag får damp. Och min farmor är grym. Hon diggade Danny och Swingfly. Min favoriter! Hehe. 
Dock tyckte hon att Nicke Borg hade lite för många tatueringar. Men ja, det var hon ju faktiskt inte ensam om...

Imorgon är mitt andra möte på ätstörningsenheten. Är ganska nervös. Tackar som frågar.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: okej, synd att du inte kan hänga på! Men jo det ska bli skoj att pröva den! :D

2011-03-16 @ 21:48:18
URL: http://smallintown.blogg.se/
Postat av: e.

sv: haha oj förlåt. inte meningen att göra dig hungrig *:

2011-03-16 @ 23:15:38
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/
Postat av: gemma

sv: mm... jag är också van vid att väga mig flera gånger om dagen och nu har jag ingen våg. panik? jotack...

allting just nu är bara.. skit. är tjock, ful och misslyckad.



grattis i efterskott förresten! :) <3

2011-03-17 @ 00:41:36
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0