Katastrof!!!

Helvetesjävlafanockså!!!

Mamma kom in och väckte mig supertidigt på söndagsmorgonen för att hon blivit sjuk. Ville att jag och Syster skulle bo hos mormor och morfar tills hon blivit bättre för att skona oss från smitta.....
Jag dööör!!! Mormor har tvingat i mig mat i tre dagar nu, och jag har inte haft tillgång till någon våg ! Lovar er... Har gått upp flera kilon! Åh herregud, jag vet inte vad jag ska göra. Sitter i skolan och har fullständig panik. Börjar snart gråta...
Åt gröt i morse. Med KRÄM. Och jag vill bara dö nu... Mormor har tjatat konstant om hur lite jag äter. Men vad fan, dom äter ju hundra gånger om dagen! Frukost, elvakaffe, lunch, eftermiddagsfika och middag?!?! Det är ju helt sinnessjukt! Jag fattar inte att de inte är överviktiga???? ÅH HERREGUD!!! Hjälp mig någon! FAN.

Varför kan de inte bara förstå?? Jag vill inte ha någon jävla mat!

HELVETE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0