Tabascopussar

Igår var jag på krogen för första gången i mitt 18-åriga liv och det var faktiskt helt stört kul! Gick ut med alla vänner från klassen som också hunnit fylla, så vi blev sju stycken och alltså gud. Höll på att dö när vi kom in där. Verkligen ALLA glodde. Sju småungar. Haha!
Har jag sagt att jag fullkomligt avgudar min klass förresten?? Den är världsbäst.
 
Iaf... Jag hade aldrig druckit innan. Verkligen aldrig. Har smakat på mammas vin och på pappas wiskey någon gång ibland, men det är allt. Antar att jag är emot alkohol. Eller alltså... Jag har inget emot att folk dricker. Alla dricker ju i princip. Men jag hatar när det går överstyr. När människor råkar illa ut och gör saker de ångrar efteråt på grund av alkoholen.
Att inte ha kontroll över sig själv... Herregud, det är jag verklien inte redo för!
Så jag tog det försiktigt. Hehe! Hade lovat mamma, men gjorde det faktiskt mest för min egen skull.

Först tog jag och Sweetie var sin drink med melonsmak. Sinnessjukt god! Och sen tvingade de andra i oss var sin shot med tabasco... Och HAHA! Dom fick tjata på mig i över en halvtimma. Var så fruktansvärt rädd för att bli full. Men tillslut gav jag med mig, och måste erkänna att det var lite kul. Sweetie höll på att dö. Om ni vill öka er förbränning - kör på tabasco. Jag är inte känslig för starka smaker, men det där var det värsta jag någonsin druckit. Haha helt seriöst. Brann i munnen resten av kvällen... 
Drack en cider som avslutning. Blev lite snurrig men det var allt. Antar att det berodde mest på att jag inte ätit på flera timmar.......

Men ja, träffade en massa trevligt folk i en helt ny miljö så superkul var det och lär inte bli sista gången heller! Emma har tjatat på mig sen jag fyllde år. HÄHÄ.

Tabascopussar på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0