Jag mår illa

Nejmen seriöst. Nu är jag förbannad!

Trodde att de hade köpt semlor till allihopa igår och att de ätit upp sina. Att min var kvar. Men nej. Den var inte alls till mig.
Miss Perfect till Daddy: Åh, det ligger ju en gullig liten semla kvar i kylen och väntar på oss. Ska vi inte ta och dela den nu?

Jag sitter i soffan mitt emot och kokar av ilska. Men ja tack, jag vill gärna ha en semla jag också! Tackar som frågar!!!

Nu sitter de och glufsar i sig, mitt framför ögonen på mig. Vilka tror de att de är?? Helvete. Känner för att smälla till henne i ansiktet. Riktigt jävla hårt.

Äckel. Hoppas du sväller upp till 100 kilo, minst.

Update: Daddy äter Pringles och jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0