Gamla inlägg

Fick ett ryck alldeles nyss och läste igenom några av mina allra första inlägg från januari. Hittade detta: 

This is me

Jag...

- är 167 cm lång
- har vägt 62 kg som mest (!)
- väger 52,0 kg just nu
- vill väga under 50 kg
- har ett bmi på 18,6 

Damn, i'm gonna do it!!



Jag blir rädd för mig själv.

Bara två månader senare väger jag 48,7 (vägde mig senast imorse), har ett nytt bmi på 17,5 och är i en helt annan situation...
Och jag vet inte vad jag vill längre. Jag vill bli smal. Smalare. Men samtidigt vill jag bara vara frisk, och det går inte. Det går verkligen inte...


Kommentarer
Postat av: elin

förr eller senare kommer man till den punkten. frågan är. åt vilket håll ska man gå?

2011-03-07 @ 00:04:34
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0