Down down down

Vikten fortsätter nedåt. 47,9 imorse...
Funderar på att sluta skriva ut den. Det känns inte helt bra längre, men vi får se. Vad tycker ni?  

Fyller iaf år i morgon och det känns jättkonstigt! Alla har tjatat hål i huvudet på mig idag. 18 år. Herregud, vuxen? Nej, verkligen inte. Jag vill inte bli vuxen! Får panik bara jag tänker på det...
Blir kalas här hos Daddy. Vi ska göra kycklingsallad, vilket faktiskt känns helt okej! Vet inte om det blir tårta eller något liknande till efterrätt, men jag har bestämt mig för att äta helt utan ångest. Det ska gå! Jag klarar det här om jag verkligen ger mig fan på det! Vägrar ha ångest på min 18-års dag. Nej nej nej.

Undrar vad jag får i present? Hähä..
Måste verkligen ha en ny mobil. Har haft min i över tre år, och förra veckan kraschade den totalt så om jag inte får en av mamma eller Daddy så måste jag irriterande nog köpa en ny. Egentligen vill jag inte ha någon. Tycker sånt där är ganska överskattat, men antar att det är nödvändigt. Kan ju kanske bli lite jobbigt annars. Och framförallt irriterande. Jag lever ju trots allt inte med neandertalare.

Tacos ikväll. Ska försöka att inte överäta.
Lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0