Bmi 17,0

Godmorgon världen.

Om två hekto är jag nere på bmi 16, vilket känns helt overkligt! Det kan ju verkligen inte stämma??? Är dock livrädd för att mamma ska få för sig att tvångsväga mig snart igen. Hon frågade om jag gått ner något mer i vikt igår, och jag sa nej... För jag har ju inte gått ner så himla mycket. Hehe.  

Kalas ikväll och jag undrar hur jag ska överleva mina kusiner...
Maten blir fisksoppa med vitlöksbröd och sen marängsviss till efterrätt. Önska mig lycka till. Jag känner redan smaken på min tunga.

Det är superfint väder ute och jag är så grymt sugen på att springa, men det går inte. Måste plugga kemi hela dagen.

Crap.



Älskar bilden.



Kommentarer
Postat av: gemma

åh, vill också vara nere i bmi 16! <3 även om, som vi båda konstaterat, att bmi typ inte stämmer så är 16 ändå liksom... bra. vet inte ens vad jag väger. har typ überpanik, ingen våg, inga pengar att köpa någon våg för. fan fan fan....

2011-03-23 @ 02:06:19
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0