Att inte äta

Idag åt jag för första gången vid halv sju vilket var efter mötet och en liten runda på stan med mamma, och det konstiga var att jag inte alls var hungrig! Yrseln som jag alltid får annars var inte så farlig och jag kände mig till och med ganska så stark och inte alls lika skakig och okoncentrerad som jag brukar. VICTORY. Maha! 
Och tur att jag smet från skollunchen idag förresten, för det var hamburgare. HAMBURGARE! Ni vet som i feta och äckliga kalorier i massor hamburagre! Omg säger jag bara... Panik.

På hemvägen stannade vi dock och åt på en restaurang för mammas skull eftersom hon höll på att dö av hunger. Hade väl inte ätit sen ett eller något... Hehe. Men ja, tog bara ett äpple och en grov dubbelfralla med ost och parmaskinka - som förövrigt var dundergod! mums - så nu är jag mätt, men inte för mätt. Lagom. Känns okej tror jag.

Hoppas på viktnedgång imorgon iaf och lovar att uppdatera innan jag går till skolan! Har sovmorgon till halv niooo. HEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0