Anonyma gullungar

Har hänt så mycket de senaste dagarna att jag helt glömt av att tacka er för alla supergulliga kommentarer jag fått! Verkligen tack så jättemycket! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Att känna ert stöd och att jag inte är ensam längre betyder verkligen allt för mig. Så världens största tack till er. Ni är bäst.   

Och tack till alla er som kommenterat anonymt också! Jag vet inte hur jag ska svara på era kommentarer eller tacka er på något annat sätt än här, vilket är himla synd, men förstår om ni vill vara anonyma.
Måste dock tillägga att om ni inte har någon blogg men ändå skulle vilja ha ett svar ifrån mig, så är det bara att skicka iväg er mailadress i en kommentar, så lovar jag att svara er där. (Den syns inte för någon annan än mig.) Hähä.

Och glöm nu inte att ni är underbarast och bara förtjänar det allra, allra bästa.
Ni måste lova mig att aldrig nöja er med mindre!

Lots of love.

Och du borde verkligen plugga Mary-Kate. Jävla latmask...




Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack! <3

2011-03-12 @ 00:53:31
URL: http://miljonerpartiklar.blogg.se/
Postat av: gemma

sv: kunde inte sagt det bättre själv än med din kommentar. det är skönt att veta att det faktiskt finns de där ute som vet hur det är på riktigt, för jag vet att dem finns, att ni finns.



mitt största problem med att kunna förändra mina matvanor och komma ur mina ÄS är att jag inte alls har pengar till bra mat. då tar hetsen över. jag har ingen kontroll. jag kan få perioder när det går asbra, när jag inte alls hetsar. men då går jag åt andra håller. svälter, fastar. vilket inte heller är någon väg till friskhet eller ens smalhet eftersom man tilll slut hamnar i hetsperioden igen.



jag skulle behöva någon som satte klockor åt mig, satt bredvid, la upp portioner och kunde se till att jag äter men att jag inte äter för mycket när jag väl gör det.



jävla skit alltså. och att folk vill ha det såhär? nej, dem vet inte om den här sidan. de tänker på vackra we<3it/tumblr-bilder och modeller. de fattar inte vad som är under ytan.



kram!

2011-03-12 @ 22:52:45
URL: http://gemmassecret.blogg.se/
Postat av: narrow

Tack fina! <3

Men jag får säga grattis till dig med, lite coolt att vi fyller samtidigt :) Hoppas du hade an as bra helg :D

2011-03-13 @ 18:10:06
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0