Vad ska jag äta?!

- 2 dl yoghurt med hallon och 1/2 dl müsli
- 1/2 äpple

Och nu ska jag äta igen. Kul.  
Det ligger en halv kebabrulle kvar i kylskåpet sen igår (helt sinnessjukt god!) men den klarar jag inte av. Inte idag, för då kommer jag inte klara av att äta något mer sen, och det måste jag ju. 
Ska snart åka iväg till mormor och morfar med lilla mami, och då kommer det att bli ännu mera mat. Förrätt, varmrätt och garanterat efterrätt. Det värsta är att jag inte har någon kontroll idag. Eller, den är begränsad...

Gud, jag mår verkligen åt helvete. Tackar som frågar.

Tur att det är fint väder iaf.





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas dagen blev bättre sen, att du kunnat njuta lite av värmen..<3 jaa, läs och inspireras ;D den tjejen är så skön :)

2011-06-05 @ 19:38:22
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ visst är de skitjobbigt att tappa hår? jag tappade verkligen asmkt i ca ett halvår:/



okey det var där jag var väldigt nära på att bli inlagd jag med:/ det var egnetligen bara för att de såg hur mkt jag verkligen ville de här som de lät mig g hem och testa hemma och hittills har de ju gått bra :D Jag bor 5 min promenad frn sjukhuset så jag har ju ganska nära :)

Men som du skriver så tror du ju inte att du kommer fixa detta själv och då tror jag inläggning är väldigt bra,vare sig man vill eller inte, för det kommer förhoppningsvis ge dig den där lilla extra pushen du behöver för att våga och hitta vilja helt:D jag är övertygad om att du kommer fixa det sötnos. Kämpa och ge allt nu<3<3

Om du har lust och om jag får hade jag gärna besökt dig? eller du kanske hade haft lust att träffas någondag? bara o prata eller så? du behöver verkligen inte känna ngt tvång, jag förstår om du inte vill :) tänkte bara eftersom vi bor så nära hehe :)



Ta vara på chansen nu gumman<3 vi är båda värda så mkt bättre eller hur? mat ska inte få förstöra hur framtiden ska bli, right? hur reagerar dina föräldrara och vänner osv?



Jag har sirpa :) trivs du bra med henne? hur ofta är du på sjukhuset nu?

Haha tycker fortfarande att det är så kul att du såg mig:P



Hur har du haft det i helgen min kära?:)

ÅÅ tack sötnos så glad du gör mig :D Finns här om du ehöver prata det vet du?<3<3



Jag ska förresten dela post utev vid grundsund i sommar:P

KÄRLEK<3

2011-06-06 @ 06:53:49
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0