Kommer sakna er!

Som ni säkert redan förstått så kommer jag inte kunna blogga så mycket nu ett tag framöver. Har ju inget mobilt bredband som jag kan ta med mig till Göteborg (!) och kommer därför vara utan internet helt på veckorna. Förhoppningsvis - beroende på hur bra det går för mig - så kommer jag att få komma hem ibland på helgerna.
Kommer att ligga inne i fyra och en halv vecka, men efter det så har de semesterstängt i fyra och då får jag komma hem! Är så otroligt glad för det, även om jag vet hur hemskt svårt och kämpigt det kommer att bli. Men hej, jag ska klara det! När jag kommer hem är det sommar på riktigt och då ska jag vara stark igen. Då ska jag vara lycklig. Sola, bada, grilla, shoppa, träffa vänner och äta en himla massa mat! Heja mig!
Behandlingstiden är dock 12 veckor, så alla räknar med att jag ska komma tillbaka och ligga inne de sista 7 veckorna där också, men vi får se. Det är ju trots allt jag som bestämmer, och om jag känner att det går väldigt bra här hemma så vill jag verkligen stanna kvar och försöka klara av det här själv, på egen hand. Det är egentligen det enda jag vill nu också, men det går ju inte...
Förhoppningsvis och i bästa fall så kommer jag att klara av det, och då kan jag dessutom få börja skolan igen som vanligt till hösten! Woho!

Jag vet inte om jag kommer hinna med att läsa alla era bloggar och inlägg, men jag ska verkligen försöka så gott jag kan för jag klarar mig inte utan er bloggisar!
Vill ni förresten att jag ska fortsätta uppdatera när jag hinner, även om det blir väldigt sällan? Vill ni fortfarande veta hur det går för mig?

Gud, jag borde verkligen börja packa nu!! Duscha och svara på kommentarer! Hjälp...

Och gaaah människa, snälla smitta mig med din snygghet!


Kommentarer
Postat av: Linnie

Du måste uppdatera om hur det går när du kan, kommer sakna dig massor ju!



Du är grym och du kommer klara detta galant även om det kommer bli kämpigt, jag tror på dig. All lycka till dig fina du <3 <3 <3

2011-06-14 @ 17:09:15
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/
Postat av: Loivsa

Klart vi vill att du berättar hur det går:) Jag tror att det kommer gå jätte bra för dig. Du är jätte duktig och jag tror på dig vännen:) Det skulle vara jätte kul om du kunde blogga så fort du får tillfälle. Lycka till nu! <3

2011-06-14 @ 19:10:15
URL: http://loivsa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker absolut att du ska fortsätta blogga!

Jag är iaf nyfiken :)

2011-06-14 @ 19:38:29
URL: http://metiche.blogg.se/
Postat av: josefine

vill jättegärna fortsätta följa din behandling ! :)

kramis

2011-06-14 @ 21:00:42
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Ellinor

nu har jag förstått att du ska läggas in men, innan du kom dit så var/är du kopplad till någon ätstörningsenhet eller så? inte allmänpsyk? funderar på om man kan bli remitterad från allmänpsyk till någon ätstörningsenhet kanske! för nej.. min nuvarande terapeut hjälper mig ingenting..



oh jag tycker du är så himla modig. och har precis rätt inställning, är övertygad om att den viljestyrkan kommer att ta dig långt!<3 fortsätt absolut att uppdatera när du hinner och känner för det, jag vill väldigt gärna veta hur det går för dig:) heja dig, som sagt! det kommer att gå bra<3

2011-06-14 @ 23:50:39
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Linette

fortsätt att uppdatera! och lycka till nu!

2011-06-16 @ 23:24:34
URL: http://etteniloh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0