My bad

Nu är jag helt vansinnigt irriterad! Vad tusan har jag gjort för att förtjäna detta?? Vart är min utlovade sol?!
Alltså verkligen ursäkta, men jag kan faktiskt inte se den - och ännu mindre känna den. Det är kallt.

Var dock nere vid havet förut med pappa och fick känna doften av havsvatten och jordgubbar en liten stund. Helt underbart. Doften av sommar är underbar, och det är mitt eget fel att jag missar den. Bra jobbat Mary-Kate. Verkligen bra jobbat.

Sitter här och väntar på min spenatsoppa just nu, och jag får seriöst krupp om den inte är god! Eeeh hehehe...mer krupp! Gud vad jag är irriterande.

Hoppas verkligen att det fina vädret rymt från mig till er bloggisar iaf, och inte till någon ovärdig och dum människa för det står jag inte ut med... Hehe!

Här får ni lite härligt sommargodis från mig! :*

Och så ni vet, jag kämpar på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0