Hatar att vara mainstream

Jag är verkligen helt galet besatt av väskor och skor!
Har ni tänkt på att kläder kan sitta asfint på morgonen och sedan hänga som värsta potatissäcken bara några timmar senare, men att skor och väskor alltid passar?
Blev så himla glad, för jag fick den bruna i julklapp! Men så kommer jag in på Accent idag och ser att de rear ut samma väska för halva priset en vecka senare?! Sablans skit också! Hade världens beslutsångest när jag valde mellan den bruna och den svarta från början, så ja, jag var bara tvungen! Världens knäpp eller något... Hehe! Har två likadana nu.  
Avskyr förövrigt modebloggare för att de är så jäkla mainstream och skriver om blusar och jeans varje dag som om det vore det mest väsentliga i världen. Verkligen aströttsamt och jag ska lägga av!

Har slarvat med maten idag, så jag gräddar pannkakor just nu som straff. Eller vad skriver jag? Mat är aldrig något straff! Såvida det inte är oliver eller lakrits då, för det klarar jag bara inte av.
Imorgon blir det hängning hos behandlaren och jag är seriöst inte alls nervös!

Julklapp från Boyfriend blev ett jättefint halsband från Pondus, och nej, jag hade inte köpt något till honom.
Världens sämsta flickvän eller något?

Nej, nu ska jag kladda lite jordgubbssylt på mina pannkakor och sedan hoppa i säng innan jag blir ofrivilligt medvetslös!

Ciao på er snuttor!







Kommentarer
Postat av: S

riktigt snygg väska!

2011-12-28 @ 23:26:19
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: sussi

de går upp och ner. men e skönt och va hemma hos mamma i trollhättan nu.

väntar fortfarande på en tid till östra. har ju inte fått mitt uppföljningsamtal än och snart är de ett årsen ja kom dit.

hur mår du och hur går de för dig?

2011-12-29 @ 20:13:41
URL: http://susanneskamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0