Min chans

Hejsan stumpisar!

Såg min chans när jag fick låna ett mobilt bredband av en tjej här på avdelningen. Tjoho! Finns bara en massa snälla människor här. 

Idag började den nya kocken laga mat till oss, och himmel och pannkaka säger jag bara! Helt sinnessjukt gott! Han hade lagat jasminris med rödlök, en kycklingwook med sesamfrön och morotssallad med apelsin. Alltså herregud, värsta restaurangmaten, och så himla vackert med en massa färger! Vår gamla kock var också duktig, men den här. Woho!! Ser fram emot middagen då vi ska få en vegetarisk lasagne.
Smaskigt värre!

Hoppas att allt är bra med er. Själv längtar hem som bara den och ja... känner mig så himla ledsen, och trött! Som jag skrev, alla här är supersnälla, men ändå... Jag har inte roligt och jag saknar alla mina vänner så hemskt mycket. Min familj, mormor och morfar, farmor... Tusan också! Jag saknar till och med skolan! Eller iaf alla mina klasskompisar. Tur att jag får komma hem i helgen!

Nu ska jag ut och ta en promenad i solen innan den försvinner och sen ska jag hinna skriva matplanering innan middagen.

Love!





Kommentarer
Postat av: Linnie

ha det så bra, och härligt att maten är god! ta hand om dig också <3

2011-08-17 @ 17:26:25
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com
Postat av: gaia

Hej vännen!

gud vad dum jag känner mig nu att jag inte hälsade. du hette sofia va? då vet jag vem du är, haha!

Du gör helt rätt att ta det äs säger är jobbigt, gör så jag med nu. fikade i veckan med en vän och tog en stooor blåbärsmuffins bara för ATT. och eftersom jag var så bestämd så kom ingen ångest, vilket kändes skönt! ja, jag äter macka på fm och mjölk till maten. du ska se att det stannar när du är på normalvikt och din kropp inte är i svält. jag gick nästan ner på avd. när jag tog bort näringsdrycker ett tag. så det ger sig, LOVAR. ta dagvård om du kan efter, det hjälper dig att fortsätta och hålla schemat. och då kommer du se att det är så skört, för man rör sig mer i vardagslivet än på avd, men det har dom väl redan tjatat på er om ;) vad härligt du verkar ha haft det! grymt. sen vill jag bara uppmana dig med att det inte är så bra att ha kontakt med andra som är väldigt sjuka, har sett andra kommentarer på din blogg. men det är ditt val, men ville bara säga det. jag läser typ inga sådana bloggar mer, och det har bara kommit naturligt typ. du är vacker, glöm inte det! KRAM och kämpakämpakämpa.

2011-08-18 @ 21:06:27
URL: http://gaiapadovan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0