Stressad

Herregud vad stressad jag är! Och, har panik! Över precis allt! Aaaarrrrghhh!

Idag har jag städat min garderob, mitt rum, packat, promenerat, packat lite till, duschat, (det behövdes eftersom jag inte duschat på fyra dagar. euuuw!) dammsugit, och nu ska jag hinna laga mat och äta med syster och Mami också innan Melanie kommer hit. Vi har en maaassa att prata om, som jag tyvärr inte kan ta upp här i bloggen. Hähä!

Iaf, vet att jag tjatar om det helatiden, men just därför så måste jag säga det igen: Imorgon åker jag tillbaks till avdelningen! Och jag har åtta veckor kvar av min behandling. Love it. Eller inte... Slänger kläder runtomkring mig och verkar ha tappat bort halva mitt rum. Irriterande. Och min orkideblomma är nästan död. Tänkte att ni ville veta.

Hörs senare bloggisar! Måste springa iväg innan pastan kokar över! :*


Kommentarer
Postat av: camilla

vad är de ni ska prata om?:) nyfiken haha:P



Åå den muslin e god de håller jag med om:D



Haha nääj vaniljmilkshake ska det vara :P men vi får ta milkshake date när du kommer hem då tycker jag hihi :)

Har du fått iordning allt för imorgon? förstår att du kommer sakna allt men du får ju snart komma hem igen eller hur?:D o då kommer du vara starkare än någonsin ska du se :D



Just nu ligger mitt bmi på 16.7 men snart e jag nog upp på 19 jag med :) hur känner du med viktuppgång nu? tycker du de e jobbigt? vad vill du/ska du gå upp till?



ta hand om dig, en massa kärlek och pussar<3<3

2011-08-14 @ 19:43:59
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Juliet. Blåmärken i mitt huvud.

re: jag ääälskar gordon ramsey, så ofta blir det ju program med honom :D hur kommer det sig att du älskar matlagningsprogram?

2011-08-14 @ 20:34:08
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0