Dags att rycka upp sig en smula!

Min mage gör ont som vanligt efter alla äpplen, men jag lyckades ändå skriva klart min del av miljökunskapsarbetet, vilket känns bra. Dämpar min panik, delvis...
Jag är värdelös när det gäller skolan just nu. Min motivation försvann ut genom dörren i vintras, och nu kan jag för mitt liv inte hitta den igen! Död åt skolan!!! Eller nej, jag gillar skolan när jag tänker efter... Död åt plugg istället. Hehe!

Syster är hos dietisten idag, och jag hoppas verkligen att han ger henne ett matschema, för om hon fortsätter att öka i vikt i den här takten... Gud, vill inte ens tänka på det! Jag vet att hon hatar sin kropp, och det gör så jävla ont i mig. Mina fina, älskade syster... Hon jämför sig med mig, och helvete vad jag avskyr mig själv ibland!
Dubbelmoral in my ass.

Mitt bmi pendlar mellan 18, 5 och 19, 1, och det känns okej, men ändå väger jag mig varje dag, om jag inte riskerar att bli upptäckt. Så jävla onödigt, och jag blir så äckligt trött på mig själv.
Min vikt betyder fortfarande så himla mycket för mig, och det är bara åt helvete, även om det blivit mycket bättre.
Ett kilo upp hade varit en katastrof, och i dagsläget hade jag inte klarat av det utan att börja kontrollera och minska ner på maten igen.
Jag vill träna också. Springa, springa och springa tills jag ramlar ihop av utmattning, men jag står emot. Ska ta en promenad i försommarvärmen istället, köpa regnbågsfärgade enkronorstuggumin på affären och sedan plugga rättskunskap inför provet imorgon.

Dags att rycka upp sig!

Jag brukar förövrigt också konversera med mina varmkorvar innan jag äter dem. Typ be om ursäkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0