True love and happiness grows stronger in me

Okej, på riktigt nu, jag DÖR.
Vi har astronomi och jag svälter seriöst ihjäl! Lunch vid 12, och jag undrar hur fan jag ska överleva?!
HUNGRIG.

Ännu en kille jag känner bjöd med mig på balen nyss för att hans dejt tydligen  ville gå med sin tjejkompis som blivit utan. Ganska taskigt kände jag där?
Jag har ju redan min charmiga pojke att gå med från klassen. Eller ja... haha! Vi kommer att ha sjukt roligt tillsammans iaf!

Jag har problem. Killproblem...
Varför kan tjejer och killar inte bara vara vänner? Min syster tycker att jag är en hemsk människa som pratar med så många olika killar på samma gång, men vad ska jag annars göra? Jag tycker ju verkligen om dem allihopa, som vänner, och om de inte säger att de har andra känslor för mig gör jag väl inget fel?
Blir så ledsen på mig själv...

Det är snart april igen, och jag tänker tillbaka på hur mina dagar brukade se ut. Fullkomligt besatt av mat, rädsla, ängslan, obestämd rastlöshet, ångest, irritation och hopplöshet. Ren och skär hopplöshet, precis som jag känner lycka nu. Solen skiner, det är ljummet ute, jag ser havet härifrån och min kropp är stark.
Hur kunde jag någonsin vilja vara trasig och kraftlös när jag kunde vara stark, lycklig och älskad?
Jag har aldrig förut, i hela mitt liv, känt så mycket kärlek och lycka som jag känner nu. Till min familj, till mina vänner och till mitt liv.
Up and down, that's how i roll!

Jag fick en andra chans, och jag tänker inte kasta bort den.
Jag skulle inte byta bort det här mot den vackraste kroppen i världen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0