Sommarabstinens, eeeh...

Åh, idag är det så himla fint väder ute att jag bara vill studsa upp och ner på det växande gräset tills jag ramlar ihop som en liten hög av lycka i solskenet!
Har tvättat mina röda converse så att de ser alldeles nya ut, och införskaffat en dunderfin jeansjacka - som i stort sett är omöjligt att få tag i?!
Gud, det är verkligen helt sinnessjukt vad jag längtar till sommaren nu! Min förra var ju inte helt lyckad, som ni kanske minns, och det känns som om jag kastade bort mitt liv, och som om jag fortfarande har missat så mycket!

En hel evighet sedan, och samtidigt så väldigt nära. Minnena av mig och mitt liv under den där tiden har nästan bleknat bort helt, och mamma kan berätta saker jag sa eller gjorde som jag absolut inte kommer ihåg någonting av!
Jag blev alltid helt galen när min mamma, psykolog eller andra sakkunniga sa att jag inte kunde tänka klart och att jag hade ett nedsatt omdöme på grund utav min undervikt. Känslig punkt för mig som var absolut övertygad om att de hade fel. Jag var smart, klok, förnuftig, intelligent, jordnära...
Innerst inne, så förstod jag väl att något var fel. Jag förstod att jag var sjuk, och att jag behövde hjälp, men jag var inte villig att ge upp allt jag kämpat för så länge...

Men sablans skit också! Det var inte det här jag skulle skriva...
Tänkte bara tala om att jag längtar till sommaren som en galning! Sol, bad, god och grillad sommarmat, glass med jordgubbar, ljusare kvällar och nätter, sand, gröna träd och blommor, familj, äventyr, shopping, fika och en massa fina vänner! Sommarkläder! Linnen och shorts... Nu dreglar jag seriöst!!! Hehe...

Men jordnära som sagt!!!
I helgen händer det grejer minsann! Och imorgon har jag en minst sagt intressant inplanerad lunchpromenad med en kille...
Gaaaaah!!! Syster sa precis att Criminal minds börjar ikväll. My damn day today!

Ciao mina sockerhjärtan!





Kommentarer
Postat av: Not On Top

Åh jag längtar oxå efter sommaren! Känns som förra sommaren missade jag bara för att jag satt inne och gömde mig..! Tur vi har som får en ny chans :P

2012-03-23 @ 09:25:31
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0