Cornflakes med mjölk och sylt?!



Känner mig lite illa till mods...
En anonym hade kommenterat två väldigt gamla inlägg här, som jag verkligen inte är det minsta stolt över, och ja, vet inte ens om det är samma person...??? I vilket fall som helst så skäms jag ihjäl, och när jag ändå tar upp det så måste jag påminna er om hur mycket jag skäms över det mesta jag skrivit på den här sablans bloggen! Ibland funderar jag helt seriöst på att ta bort alla inlägg som någonsin skulle kunna påverka någon annan tjej eller kille negativt...dessvärre är det de flesta tror jag... Men speciellt de mest korkade och naiva i början, som jag inte ens klarar av att läsa själv för att jag skäms så hemskt mycket. Jag blir rädd för mig själv också... För det är inte jag som skriver.

Men gud, hur fan lyckas jag? HAHA...

Skulle svara på två frågor, så här kommer de! 

• Vad har du för våg? Och bild på den?
Jag har absolut ingen bild på den, och kommer inte att ta någon heller för den delen då jag avskyr den av hela mitt hjärta. Eller ja, det är väl inte helt sant kanske... Jag önskar verkligen att det var så. Är ju fortfarande beroende, och det känns helt åt helvete när jag inte vet vad jag väger.
Mammas våg här hemma... HAHA! Den värsta någonsin. När den är färdig piper den, ashögt, tre fucking gånger, och jag blir alltid lika skräckslagen när jag inser att jag måste ha väckt varenda levande varelse inom en kilometers radie! Blir galen på den, och har drömt mardrömmar om det där hemska ljudet alldeles för många gånger...

 • Hur kan man ha sylt på cornflakes?
Gud, menar du att du aldrig sett det förr?! Jag äter det aldrig längre, då jag fullkomligt avgudar frukost och helt snöat in mig på yoghurt med musli, men vi har alltid ätit cornflakes med sylt i vår familj! Måste väl finnas fler som gör det??? Älskade det när jag var liten iaf! Jordgubbssylt... Mums! Måste seriöst prova det någon dag! Har inte ätit flingor sedan jag var inlagd, och då fick vi det med fil och sylt, som inte är en av mina favoriter. Fil då alltså! Haha...
Men sylt till gröt? Fil? Och cornflakes med mjölk! Mehehehehe...

Det verkar nog som om jag börjat blogga igen... Herregud, jag vet inte! Vänta er inte för mycket...

Oj, fick sms från en supersöt kille i skolan! Måste svara!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker inte att du ska skämmas, snarare borde du vara stolt, över att du har utvecklats och tillfrisknat och inte resonerar likadant längre <3

2012-03-22 @ 21:24:21
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0