Happy birthday x tre

19 år gammal den 12 mars 2012.
Mamma före och syster nära därefter.
Kalas med mormor, moster, sambo och söta ungar.
Matschema fram till middagen.
Känslan av okontrollerat ätande tvingar fram dumma tankar.
Magen värker full av äpplen.
Elektromagnetisk fysik blir hyroglyfer för en kaotisk hjärna.
Försöka hjälpa till och på så vis dämpa känslan av otillräcklighet.
Hacka grönsaker tills händerna värker.
Hata självförakt och äcklas av sin egen spegelbild.
Elefantstor i alldeles för tajt klänning.
Chilinachos, tacofärs, gräddfil med vitlök, majs, paprika, tomat, fetaost och tortillia.
Intala sig själv att det är en normal mängd.
Vaniljglass med chokladsås och maränger.
Patetiska försök till ett normalt beteende?

Vet ni vad?
Jag klarade av det, och jag är okej.
Jag tryckte inte i mig för mycket mat, och inte för mycket efterrätt heller.
Drömde om att kasta i mig allting själv, men som vanligt stannade tanken kvar i mitt huvud.
Tack för det.

Nu måste jag verkligen plugga. Och nej, jag hinner absolut inte svara på mina sms innan.
Screw anorexia.
Jag kan äta glass utan att svälla upp.


Kommentarer
Postat av: -

Tänkte bara säga att jag startat en viktblogg, du får gärna kolla in ♥! Jag har bara skrivit ett par inlägg hittills men fler är på väg.

2012-03-20 @ 11:58:49
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0