Coca cola light vs Pepsi max

Tuggar mina äpplen och klunkar Pepsi max för fullt!
Kanske bara är något jag fått för mig - vore ju inte första gången -, men tycker helt seriöst att Pepsi max är så himla mycket godare!
När vi var på Teneriffa hade de bara Pepsi max, och jag föll pladask! Hehe... Allvarligt, jag har blivit beroende...inför fysikprovet idag - som gick åt skogen förövrigt - drack jag minst en liter, om inte mer! Dör på mig själv...
Epic fail, but hey, that's me!

Idag ska syster äntligen träffa en dietist! (samma dietist som jag träffade för snart ett år sedan)
Fast jag minns nästan ingenting av det där samtalet. Det var fint väder ute, och på vägen hem hade jag och pappa jordens gräl, men av själva mötet minns jag nästan ingenting alls.
Kommer ihåg att jag tyckte att han var helt jävla körd i huvudet. Dietisten då alltså! Som sa att jag var tvungen att äta efter hans äckliga matschema om jag överhuvudtaget skulle ha en chans att klara av sommaren utan viktminskning och tvångsinläggning på psyk. Trevlig kille och sådär... Usch vad jag skäms. Precis som alla andra runtomkring mig, så ville han ju bara hjälpa, och allt han fick tillbaks var grym oförskämdhet och iskall förakt.

När vi kom hem och skulle äta kvällsmat tillsammans, jag och pappa, satt jag där och kämpade för att inte bryta ihop och hänge mig totalt åt en hysterisk panikångestattack. 
En nybakt smör- och ostfralla, ett ägg och ett glas apelsinjuice skulle bli min död. Nödvändigtvis.
Mat var livsfarligt.

Gud, jag får ångest av att bara tänka på allt det där..........

Nej, nu ska jag plugga rättskunskap en sväng! (Mitt nya favoritämne!) Och sedan ska jag äta tacorester med mina favoritchilinachos!

Egentligen ville jag bara säga att jag dyrkar Pepsi max. Vad tycker ni???

xoxo // MK


Kommentarer
Postat av: S

jag dricker också pepsimax, det fanns i 6pack så jag köpte det och när jag sedan köpte en cola light efter det så smakade det inte alls lika gott. Så nu kör jag på pepsimax istället :D sååååå gott!

2012-03-20 @ 14:36:08
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: Not On Top

jag älskar pepsi max. tycker andra sockerfria alltid smakar konstigt, men inte den! =) <3

2012-03-21 @ 11:26:30
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0