Värdelöst babbel

Jag avskyr verkligen att skriva! Inte här i bloggen, men när jag tvingas göra det på beställning, som i skolan. Panik, panik och panik.

Är det bara jag som tycker att englska ord oftast är tusen gånger vackrare än svenska?
Vet inte om jag skrivit det här förut, men jag har seriöst ordfobi!!! (Kanske finns något finare namn. Latinskt? Hehe!) Alltså, jag hatar hur vissa ord uttalas och stavas.
Fula ord.
Smutsiga ord
Dumma ord.
Och det behöver inte ens betyda något dåligt! Till exempel, jag avskyr orden peta och svettig. Piller, bira, bruttan, gul, klickade och flottig är också hemska ord. Huuuh! 
Dofta tusen gånger hellre än lukta??? Gillar inte ordet lukta.
Nej, jag är inte normal. Mäter min risgrynsgröt.

Förövrigt var det verkligen inte det här jag skulle blogga om! 
Ville bara visa er något jag skrivit.
Är sämst på att uttrycka mig vackert och kan inte skriva om mina känslor heller, som ni vet. Önskade att jag kunde!
Men när jag tuggade i mig min lunch förut idag och kollade igenom en massa bilder på anorektiskt smala modeller - som jag verkligen borde göra mig av med! - blev jag alldeles skakig.

Hoppas att ni klarar av lite engelsk amatörpoesi efter det här babblet, för det tog mig nästan tre timmar att skriva!
Och jag saknar Boyfriend. Tänke att ni ville veta... Hehe!

Love.

Älskar fotot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0