Miss you like hell.

Hejsan bloggisar!
Alltså jag saknar det här så sablans mycket ibland så det är helt galet! Därför har jag bestämt mig för att blogga när jag känner för det. Inte så ofta, men ibland ändå! Älska blogglovin. Hehe!

Jag är okej. Eller väldigt bra...eeeh, vet inte...
Boyfriend är utomlands och glor på fotboll med vänner, och vi har en hel del att prata om när han kommer tillbaka. Det har hänt så mycket, och jag är osäker på hur jag känner.
Vikten ligger kvar och maten... Det är inte helt okej. Jag väger mig nästan varje dag igen, och räknar kalorier som en galning. Men, det är ingen fara. Jag pratar om det med min psykolog, och ja... Jobbar på det!
Mitt största problem är nog mina matfobier och det faktum att jag helt snöat in mig i, och fastnat i dumma mönster. Jag äter i genomsnitt fem äpplen om dagen, och utöver detta en banan som ingår i min frukost, massa grönsaker och övrig frukt. Inte helt bra alltså... Och jag äter fortfarande inte bröd. Men vet ni vad? Det tänker jag tusan ändra på! Mamma grillar kyckling till middag, och jag ska dricka mjölk till har jag bestämt mig för. Ikväll blir det tekaka!

Shoppade och åt på Donken igår tillsammans med bästis i Nordstan, och damn, det är så galet gott! Happy meal motsvarar en lunch, så det är inga problem! Hähä... Cola light till, men ändå.

Förövrigt så har jag shoppat alldeles för mycket. Usch.
Bästis skulle ha allahjärtansdagpresent till sin pojkvän, och jag skulle köpa present till Boyfriend som fyller år på fredag. Samma dag som mormor! Och nej, jag har inte köpt något till henne än... Tusan.
Hittade en t-shirt till honom iaf med hjälp av min personliga stylist - Tror ni att han tycker om den? Gaaah, blir helt nervös! - och en massa annat till mig själv...

Herregud vad jag babblar.

Mat nu, så ta hand om er! :*







Kommentarer
Postat av: hanna

Kul att du börjar blogga lite smått igen. Kram!

2012-02-12 @ 18:32:42
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: S

åå vad kommer den där knallrosa blusen ifrån? suuperfin :)

2012-02-12 @ 18:54:40
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: anita

din blus är as snygg , är den från HM??

2012-03-17 @ 13:52:33
URL: http://anors.blogg.se/
Postat av: Jande

åå vilken fin blus! vart kommer den ifrån?(:

2012-03-18 @ 15:56:03
URL: http://striveaftercontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0