Kul

Gud, jag börjar verkligen tvivla på mig själv. Är så sablans nervös!
Hur ska jag klara mig själv här hemma? När jag är ensam? Tänk om det inte går? Tänk om jag förstör alltihop?
Alla bara tjatar om hur lätt det är att falla tillbaka hela tiden, och det skrämmer mig.
Bara fyra dagar kvar nu. Hjälp. Tolv veckor har gått alldeles för fort. Herregud. Jag måste andas. Utnyttja den lilla tid som finns kvar. Du är stark.

Ska förresten ut imorn igen, träffa en massa trevliga vänner och dansa tills jag svimmar och faller ihop i en stor fet hög på golvet! Hähä!
Har panik över kläderna som vanligt, men ja, det är ju ändå ingen idé att välja ut något i förväg eftersom jag ändå alltid hinner ändra mig ungefär en miljon gånger innan jag ska iväg. Aaargh! Det går bra för mig.
Genomskinligt vitt linne eller svart spetströja? Leopardmönstrad kjol, byxor eller jeans?? Höga skor eller converse? Sablans skit också. Varför ska det vara så svårt för? Och varför måste mitt hår se ut som en höstack?!

Kul. Verkligen jättekul.

Kommentarer
Postat av: Loivsa

Får du gå ensam då eller? och hur många gånger i veckan? Jag har ju inte skött mig som jag ska. Den här veckan har jag börjat göra som dem säger och det är min 5:te vecka. Det är 30 minuters LUGN promenad 4-5 ggr i veckan och det gör mig helt tokig. Sen jag började där har jag tränat minst 2h per dag. Och det var ju bara idiotiskt. Jag ångrar mig nu att jag inte gjorde som dem sa från början. Men nu de sista veckorna ska jag verkligen försöka hålla mig till reglerna. Fast jag kommer nog vilja springa någon gång i veckan. fast 30min dårå.



Nej jag går inte i göteborg jag bor i södermanland. Har ingen lust att säga var om någon skulle snoka upp mig haha. Men om du hemskt gärna vill veta kan jag ju skriva i en kommentar som inte publiceras.



Vart är det du går? Vad kommer hända när du kommer hem? Kommer du ha kontakt med någon? Jag har ingen aning om vad som kommer hända när jag slutar på dagvården.



Kämpa på nu och ha så roligt i helgen :)

2011-09-24 @ 11:10:28
URL: http://loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0