Jag har abstinens

Sitter just nu på mitt rum och är superrastlös!
Det kryper redan i hela kroppen på mig, och då var jag ändå ute på min vanliga morgonpowerwalkpromenad alldeles nyss. Aargh!
Verkligen tur att jag och Melanie ska ut ikväll igen, för jag behöver bli av med en massa överskottsenergi! Tror att jag ska ta och städa av mig lite innan jag lagar min lunch. Eller kokar mitt ris rättare sagt. Hehe! Bättre än att sitta stilla.

I eftermiddag ska jag, syster och Mami till mormor och morfar och grilla innan jag åker iväg. Smaskigt värre, och det känns så himla bra att få träffa morfar! Men jag har ett stort problem: Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Panik! Har nästan alla mina snygga kläder kvar på avdelningen! Och snyggingen har inte svarat på min vänförfrågan. Bra där! Dags att hoppa ut genom fönstret.

Ha en fin dag bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Loivsa

Hur mycket tränar du? Hur mycket får du träna? :)

2011-09-17 @ 18:24:58
URL: http://loivsa.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Det är så himla härligt att läsa din blogg nu... Det känns som att du kommit långt i sommar.. :)

2011-09-19 @ 12:53:20
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Elin

Ung än alltså. Du känner dig nog äldre än 18 antar jag? Är några år äldre än du.



Uuuh, så efter Östra, blir det bara öppenvård då med något möte i veckan?



Det är ett steg på vägen - att se de sjuka man innan tyckte var helt normalt och viktigt.

kramar

2011-09-19 @ 17:38:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0