Desperat

Solen skiner och jag sitter och bloggar från balkongen.
Har varit ensam hemma hela dagen, och ja, det kunde väl ha gått bättre antar jag, men äsch, vägrar att ge upp, för jag vet ju att jag kan klara av det här! Aaarrgghh.
Nu ska jag springa iväg och grädda pannkakor till middagen innan Emma kommer hit, helt enligt receptet! Alltså, jag lovar att inte ta i underkant! Hehe! Nejmen allvarligt talat, det är inte ens roligt. Bara dumt! Så här kan jag verkligen inte hålla på när jag bara har två veckor kvar av min behandling på Östra! Usch Mary-Kate.

Och har panik efter att nyss ha skickat iväg en vänförfrågan till snyggingen på facebook. Herreguud! Hur dum får man vara?! Han kommer ju att neka. Onekligen.
Seriöst, kan man ta tillbaka en vänförfrågan?! Är desperat.




Kommentarer
Postat av: Tess

gå in på hans profil och kolla till vänster så står det "avbryt vänförfrågan" haha :D

2011-09-16 @ 23:52:55
URL: http://tessyouknow.blogg.se/
Postat av: julia

ja gå in på personen och bläddra ner till typ blocka å sånt så står det avbryt :ppppp

2011-09-17 @ 00:29:17
Postat av: danni

Ja, du kan ta tillbaka en vänförfrågan :3

2011-09-19 @ 00:11:35
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0