Surprise

Herregud! Vet ni vad jag fick reda på igår?!

Att jag bara har tre veckor kvar av min behandling här på Östra! Tre! Och jag som trodde att det var fyra! Fyra är en väldigt lång tid, men tre?! Det är ju helt sinnessjukt.
Blev överlycklig och livrädd på samma gång, för vad ska hända med mig när jag kommer hem?

Aaarghhh, ta dig samman Mary-Kate.

Och kan de snälla öppna toaletterna snart så att jag kan borsta tänderna och vattna min blomma innan den dör. Jag vill gå och lägga mig - nu! Gud, är dödstrött.

Kommentarer
Postat av: Loivsa

Fy vad jobbigt! Jag har 4 veckor kvar, har gått halva tiden och det känns hemskt, vet inte hur jag ska klara mig själv sen. Känns som jag vill dö den dagen jag slutar här:( hur går man vidare?:( hur länge har du vart där?:)

2011-09-14 @ 10:14:53
URL: http://Loivsa.blogspot.com
Postat av: danni

Åh. Vad har du för planer nu när du kommer hem? ♥

2011-09-14 @ 13:55:16
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0