Jag älskar nya skor

Jag skrattar, jag ler och jag är lycklig när jag är mig själv.
Jag kämpar för mitt liv.

En vän som jag inte träffat på över ett år kom och hälsade på mig i onsdags, och det var så himla roligt! Jag har verkligen saknat henne, och ändå är det mitt fel att vi inte har träffats. Bra där! Gaaah... Ska tusan ringa henne snart igen! Fick en superfin parfym som det stod "Thinking of you" på. Så himla gullig är hon.
 
Igår hade jag äntligen mitt familjesamtal med Daddy och min psykolog. Höll självklart på att dö innan, av nervositet, men det gick faktiskt ganska så bra! Hon var ju med mig hela tiden och hjälpte mig att våga, så jag var modig. Jag var stark. Hoppas på en förändrig nu, för jag vill ha Daddy tillbaka.

Idag ska jag, R, Melanie och Smallgirl ut på krogen tillsammans. Smallgirl fyllde arton år igår, så det är första gången för både henne och R. Kan bli högst intressant.
Gud, det kommer antagligen sluta med att jag och Melanie dansar tills vi ramlar ihop och de andra två får släpa oss hem. Hehe! Jag taggar!

Innan det måste jag dock hinna slå in hennes presenter, göra mig i ordning och åka och hälsa på Mami. Hon är så himla ledsen över morfar... Craaap.

Nej, nu måste jag springa iväg och välja ut kläder och skor. Köpte två par igår på Skopunkten för 549 :- Ooh, jag är så bra! Ska hjälpa Daddy att laga mat också. Blir någon pastarätt tror jag. Mums! Ska bli härligt att tänka på annat ikväll. Glömma allt det jobbiga.

Ciao!









Kommentarer
Postat av: lizzie

hoppas du får en underbar kväll :)))

2011-09-10 @ 17:12:53
URL: http://faatkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0