Korkadkille93

Åh, jag hade det så fruktansvärt roligt igår kväll! Verkligen helt sinnessjukt. Hähähäää! Lite kär är jag nog också. I världens gulligaste kille som hängde med oss en hel del!
Förövrigt så känns det som om jag gått ner flera kilon. Herregud vad varmt det var, och herregud vad jag dansade! Killarna klängde som bara den. Usch, jag hatar när dem trycker sig upp efter en, men sen så finns det ju en del trevliga människor också sån tur är.

Kom hem halv fyra, vaknade sju och gick upp och åt frukost. Har inte sovit sedan dess... Så himla irriterande. Vad är det för fel på mig?? Blir ju bara värre och värre.

Nu ska jag gå och greja lite på mitt rum, äta lunch och hinna packa innan jag åker till Mami och äter middag med mormor och morfar. Mamis supergoda fisksoppa med lax och räkor är att dö för. Tro mig!
Ikväll tar jag bussen ner till Östra för sista gången. Jag tror jag smäller av...

Och just det. Känner mig jätteelak... Jag dissade killen från förra veckan för den nya. Dumt. Väldigt dumt! Men han verkade ganska korkad i vilket fall. Kunde inte stava heller... Något av det värsta jag vet!

Skulle kunna döda för de läpparna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är en, en av få, saker som kommer ur en ätstörning, är just klokheten och insikten man får av hur mycket livet egentligen är värt.



Går inte alltför bra. Är så trött på alltihop.

kramar

2011-09-25 @ 17:37:33
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Linnie

killar som inte kan stava är så galet avtändande! uuusch.



ta hand om dig <3

2011-09-25 @ 22:17:39
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com
Postat av: Ellinor

det går halvbra för mig, men jag ska till Ätstörningsenheten i min nya stad på torsdag, känner mig väldigt hoppfull :)

2011-09-26 @ 23:18:58
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0