Jag är hemma

Över helgen. - Som vanligt.

Idag har jag handlat en himla massa onödiga saker som jag absolut inte borde ha handlat. Ett par jeans, en stickad tröja, en halsduk, en pälsväst och ett rött läppstift. Hehe! Nu är jag fattig, men gud så snygg jag kommer att vara. Om man bortser från mina fula hårtestar då!
Vet ni vad?? Jag och Mami håller på och kollar på löshår till mig. Mest för att jag ska känna mig lugn och inte stressa upp mig över håravfallet. Herregud. Tur att det finns ändå.

Och min morfar är jättesjuk. Förra veckan blev han inlagd med hemskt låga blodvärden, och nu har det visat sig att han har cancer i magen som spridit sig till skelettet. Det finns ingenting de kan göra för att hjälpa honom... Var där och hälsade på idag.
Min älskade morfar. Han kan inte försvinna.






Kommentarer
Postat av: ingrid

Shopping piggar upp humöret iaf, även om det innebär att man får leva fattigt ett tag ;)

Var så längesen jag kommenterade! Hur mår du? Läste om ditt håravfall.. Har samma problem, men det har bättrat sig nu! Goo girl!

Själv är livet delat. Jag har klarat mig förbi bulimin och varit spyfri i snart 2 månader. Sommaren hjälpte mig att bygga upp livet igen. Har dock spytt ett antal gånger nu när skolan kört igång. Är verkligen skitnöjd med allt på gymnasiet o min klass äger. Men pluggandet ger mig ångest och jag är livrädd att ana ska komma tillbaks. Har berättat allt för min bäste killkompis nu och han stöttar mig varje dag. Men det är svårt att väga 8 kilo mer än i våras. Jävligt svårt. tur att det finns folk som bryr sig!!



Och du.. ledsen för det med morfar :( ibland är livet så orättvist



Loads of love!

2011-09-03 @ 13:58:16
Postat av: dani

vad är det som gör att du tappar hår? :( ♥

2011-09-05 @ 03:58:15
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0