Himla trevlans

Åh, jag hade det så grymt roligt igår! Verkligen helt sinnessjuuukt!
Drack bara en cider eftersom jag går på tabletter, men jag hade det lika kul ändå. Heja mig! 
Vi dansade precis hela kvällen, och jag höll på att ramla ihop av utmattning mot slutet, men ändå, så himla härligt att ha kraft igen. Att känna styrkan i benen som trots allt vägrade att ge med sig. Som klarade precis allt igen. Förut orkade jag kanske fem minuter. Haha! Så galet misslyckat! Det är så inte värt det. Att vara så smal, om man ändå inte kan göra någonting.

Träffade förresten vääärldens snyggaste kille. Herregud säger jag bara! Dreglar när jag tänker på honom! Hehe...
Lång, brunt hår, bruna ögon och snygga kläder. Så sjukt gullig! Och han sa att jag dansade bra. Tack för det. Jag blev glad!  

Och jag har en känsla av att jag har gått ner i vikt. Oroväckande, men vi får väl se på vägningen imorgon. Bara de inte drar in på mina promenader! Gaaah! 

Har även köpt hem några nya tesorter som jag måste testa, och snart kommer syster, mormor och morfar hit och äter middag med mig och lilla Mami. Himla trevlans!

Nu måste jag städa mitt rum. Ser ut som gud vet vad och det är tur att inte Mami sett det än... Haha.

Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter så underbart. Minns när jag var ut första gången. Jädrar vad bra det var. Har du varit ut många gånger?



Hur blir det nu då, när du kommer hem, hur ser kontakten ut sen?



Det är galet hur vriden man är i psyket. Hur fel man har när man tänker ibland. Hur sjuk man är som tänker som man gör. Man märker inte själv att det är helt fel det man tänker.

kramar

2011-09-11 @ 23:40:39
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

åå fy sjtton heja dig vad grym du är :)

tänk vad mkt roligare allt e nu när man faktiskt orkar?:)



vad skönt att du e hemma varje helg :) då hade vi kanske kunnat ta milkshake daten någon helg en snabbis på torp?:) ja e typ ledig varje helg hade vart så mysigt o ses även om de bara e en halvtimme :)



hoppas du har en bra vecka :D

kämpa :) Pussar<3<3

2011-09-12 @ 15:39:23
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: lizzie

det lät bra! vad kul! :)



ja, jag försöker att sluta göra så men det är svårt :P vill ju inte att folk ska tro att jag tror att jag är bättre än vad jag egentligen är. låter väl lite knasigt men jag jobbar på det iallafall :)



din blogg är en av favoriterna! det är så kul att läsa om dina framsteg och man blir så pepp när du är så duktig och positiv :) lite av en inspirationskälla ju! :)



och vad kul, du får självklart den nya adressen :) jag skrev den i epostfältet

2011-09-13 @ 15:14:12
URL: http://faatkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0