Alltså

Förlåt för mitt hysteriska blogginlägg igår, men hade verkligen råångest och visste inte hur jag skulle hantera den. I vanliga fall brukar jag sysselsätta mig med något. Spela ps2 eller ringa någon vän, men igår blev det bara fööör mycket. Tänkte en massa på morfar, på skolan, på håret och på vikten. Toooo much helt enkelt.
Men verkligen tack för ert stöd sötnosar. Ni är så fina!

Nu ska jag springa iväg och packa. Måste hinna med det, diska, duscha, ladda mer musik och äta tacos på mindre än en och en halv timma. Herregud vad bra jag är på att planera! Hehe... Så himla jag att vara tidsoptimist. 
Men nejnej, sluttjatat nu. Ha det bra i veckan!

Och om ni har någon mer fråga till mig, så skicka den innan nästa helg! Ska sätta mig med svaren då.
(Inte för att det var så många men... Hehe! Gud vad patetiskt egentligen! Hjäääälp, nu måste jag trösta mig med ett tuggummi!)
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, men jag ser en kompis vara där.. varje dag. Det är jobbigt att inte kunna hjälpa.



Lycka till med allt.

2011-09-04 @ 20:24:56
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Elin

Tror du att du behöver många helger innan du "lär" dig att vara hemma igen? Har du någon där hemma eller något att göra som gör det lättare att vara hemma?



Jodå, han tror på mig, men det känns sällan då jag inte hör det utan bara hör det negativa och det jag gör fel. (som nu då, då jag klagar för mycket på usa, på friidrotten, så jag borde hålla käften eller gå härifrån). Värre blir det då jag i princip bara gör fel.

kramar

2011-09-04 @ 21:48:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

åå jag beklagar med din morfar :/ förstår att de e jättejobbigt för dig.



hur mår du idag? tycker du att maten går lättare nu och så?:)

är du hemma varje helg?



åå resan var helt fantastisk :D du kan läsa lite om den under kategorin resor jag har på bloggen:D var helt underbart iallafall:D längesedan jag mådde så bra:)



ta hand om dig, massa kärlek och pussar<3

2011-09-06 @ 17:48:20
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Mig

hej tjejen! känns som jag följt din blogg väligt länge nu, måste säga att jag är sjukt imponerad av dig och hoppas att du mår bra :)

2011-09-06 @ 19:42:00
URL: http://mintjockahemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0