Värdelösa experter!

Alltså gaaah, jag blir galen!!! Lämnade in min htc wildfire på lagning för några dagar sedan - andra gången förövrigt - och bad dem att lägga över alla mina telefonkontakter på mitt simkort. Men tack så väldigt mycket! Så himla gulligt av er. Nu har jag absolut ingen aning om vilka det är som har skrivit de sju smsen som ligger i min inkorg. Värdelösa experter! Aaargh! Är så sablans irriterad.

Ska tusan springa iväg och baka en tacopaj till middag! Det kanske kan få mig på bättre tankar.
Och så är det så sinnessjukt gott!!! Kan inte förstå varför jag var så rädd för det innan... Lite ost. Haha! Vilket värdelöst liv. Paj är mums!



Kommentarer
Postat av: gaia

ÅH! tacopaj är bäst. ska köpa det till helgen då jag är på skolan, ehe. LIFE!

PUSS och ta hand om dig. fullt ös, visst?

2011-10-12 @ 21:38:09
URL: http://www.gaiasillustrationer.tumblr.com
Postat av: Ismael.

paj är bäst. ♥ vilken är din favoritpaj?

2011-10-13 @ 17:58:46
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0