Kvart i tre mellis

Sitter och smaskar i mig en risifrutti med hallonsmak just nu. Definitivt ett av mina favoritmellanmål, men jag skulle nog ändå behöva lite nya förslag från er sweethearts eftersom jag alldeles snöat in mig!

risifrutti, frukt
två digestive med philadelphia, frukt
1/2 dl mandlar/nötter, 1/2 dl russin
1 dl turkisk yoghurt med frukt/bär
1 knäckebröd, frukt

Behöver mer variation! :*

Nu ska jag gå och packa upp mina väskor och äta middag med syster och Mami innan jag springer ner på stan och tar en cider med mina gullungar. Måste ju fira att jag kommit hem! Hähä.

Ta hand om er!







Kommentarer
Postat av: camilla

vad gott :D hoppas du får en supermysig kväll också:D



Hur känns det nu att vara hemma? förstår att de måste vara skönt :D är de svårt att hålla maten tycker du? men lugn promenad e alldeles lagom :) att dansa ute e ju träning för då om ngt blir man ju svett haha xD



ha det helt fantastisk och glöm inte hur grymt bra du är <3 sööötnos :)

2011-10-01 @ 19:52:53
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Loivsa

Haha jag är likadan! Äter oftast en smörgås eller yoghurt med musli. Risifrutti är jag liiite rädd för, och kräm är det värsta!!! Men du hade ju ändå ganska många :)

2011-10-02 @ 09:43:35
URL: http://loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0