Mer smak

Tror att jag smäller av. 
Det känns som om jag skulle kunna springa mer än tusen varv runt jordklotet och sedan göra minst femhundra situps! Gaaaah. Det kryper i hela kroppen på mig och jag känner mig tjockast i världen. Härlig känsla. Verkligen! Går i taket. 
Nu ska jag koka min älskade rågflingegröt och smaska i mig den tillsammans med mjölk och jordgubbssylt som kvällsfika. 
Vi fick rågflingegröt som frukost ibland på avdelningen och jag fullkomligt avgudar den! Har blivit besatt. Havregrynsgröt kan slänga sig i väggen! Så testa för guds skull om ni inte redan gjort det! Mer tuggmotstånd och mer smak






Kommentarer
Postat av: Blondie

Oj, alltså tack för din fina kommentar! Blev väldigt glad, värmer att höra att det finns lite folk som uppskattar min stackars blogg, haha.

(Ska testa gröten när jag är tillbaka i sverige! ;)



<3

2011-10-03 @ 00:33:45
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0