Dagens mat och nostalgi

Det känns som att äta är det enda jag gör nuförtiden.

Woho! Ätaätaäta.

Frukost: två ägg, två dl vaniljtoghurtyoghurt med en dl müsli och lite hallon, ett glas pro-vivajuice
10-mellis: knäckebröd med smör, ost och paprika, äpple
Lunch: köttbullar med potatis, sås, ett glas mjölk och grönsaker
3-mellis: hallonrisifrutti

Nu ska jag försöka skriva klart mitt miljökunskapsarbete om luftburna emissioner som ska vara inskickat senast ikväll. (Åh, jag älskar verkligen att stressa, och jag äskar skolarbete! Hysteriska Mary-Kateharvaritenlatmaskochmåstedärförpanikplugga-kvällar är det absolut bästa jag vet. Hähä.)

Middagen idag får bli något så enkelt som falukorv och makaroner. Haha, jag blir alldeles nostalgisk nu! Vilka minnen. Och det är ju himla gott också! Love it.

Nejnej, pluggapluggaplugga nu!


Kommentarer
Postat av: Elin

Livet har väntat på dig, så fortsätt leva det nu när du väl tagit dig hit.



Hur många terminer har du läst?

kramar

2011-10-16 @ 19:52:53
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sussi

underbar blogg du har. du verkar va en orolig stark tjej.

2011-10-16 @ 22:43:50
URL: http://susanneskamp.blogspot.com
Postat av: Blondie

Nja, alltså de har men den e lite annorlunda =) Finns en svensk affär här i närheten så min au pair-familj köpte ett paket "riktiga" havregryn till mig haha^^ men de blev för gamla. Hemma äter jag nästan enbart havregrynsgröt, det är ju så gott^^

Lätt inge kul med slemmig gröt dock xD jag brukar värma i micron x')

2011-10-17 @ 00:56:23
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0