Distracted by a boy

Händelserik dag igår - minst sagt - och när jag kom hem vid halv fyra i natt var jag verkligen helt jävla död.

Förutom incidenten på morgonen, så lyckades jag välta ut ett rosa nagellack på kakelplattorna i köket och tappa en risifrutti i knäet.
Bra där känner jag.

På kvällen sprang jag på en himla söt kille som jag träffat ute i somras. Eller ja, tror han kom dit för min skull egentligen. Maha!
Trevlig, lugn, rolig och smart iaf, och jag och bästis var med honom och hans roliga vän hela kvällen! Så galet roligt. Och han höll mig i handen. Dansade med mig, och ja. Känner mig verkligen förvirrad nu - som vanligt - men på ett bra sätt. Jag tycker verkligen om honom, och det har jag alltid gjort. Världens gulligaste.

Mindre bra.
Jag känner mig som världens hemskaste. Tror att många killar jag känner missuppfattar mig, och jag vet inte varför. Tycker att jag är tydlig med vad jag vill. Vänner. Okej?  

På dansgolvet var det iaf bra att ha honom med sig. - Blev inte alls lika mosad som jag brukar bli. Men killarna var lika klängiga som vanligt och det irriterade mig. Vet inte hur många namn och telefonnummer de försökte tvinga på mig. Allvarligt talat, finns det tjejer som är likadana?

Gud vad jag tjatar. Nu ska jag äta hamburgare med bröd, dressing och grönsaker till lunch, och sedan försöka plugga lite innan vi åker till farmor och äter kräftor. Mums!

Ha en fin dag sweethearts!







Kommentarer
Postat av: sofie

haha blev inte alls lika mosad som jag brukar bli hahaha vad kul de lät :P

2011-11-05 @ 12:30:31
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0