Varning för tråkig läsning

Här är mina älsklingar!

Varm dryck: varm choklad tror jag. eller te? hähä!
Kall dryck: cola-light
Alkoholhaltig dryck: oj, jag dricker nästan aldrig, - speciellt inte nu - men cider då!
Bröd: hembakt, tekakor olika frökusar och grekiskt/itaienskt
Pålägg: ost, salami eller frukostkorv. förr åt jag alltid skinka med räkröra. mums!
Grönsak: zucchini och paprika
Frukt: äpplen, ananas, melon, persikor - gaaah! allt jag tål nästan! haha
Bär: hallon eller jordgubbar
Kolhydrat: pasta!!!
Protein: kyckling
Krydda: röd curry, cayennepeppar - starka kryddor tack!
Godis: choklad, kolor och syrliga
Snacks: sourcreme och onionchips. förr iaf! annars älskar jag tacosnacks!
Tårta: oj, vet inte vad den heter! haha! men en smaskig prinsesstårta - love it!
Bakverk: kärleksmums, morotskaka och liknande
Sås: grönpeppar och sweet-chili
Glass: mjukglass - med kolasås!
Snabbmat: hähä. brukade vara pizza! men egentligen älskar jag nog det mesta.
Flingor: fruktmüsli?
Pizza: vesuvio med kebabsås eller kebabpizza! inte för att jag testat så många olika men.... haha!
Naturgodis/Nötter: torkad frukt
Soppa: fisksoppa
Utländskt: thai eller indiskt
Tuggummi: för tillfället är det senses nya smak!

(Jag är besatt av mat.)
Sluta aldrig äta tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0