Drop dead gorgeous

Jag ska träffa boyie ikväll igen och har en irriterande 'jag är tjockast i världen' - dag. Himlans bra. Känner mig drop dead gorgeous!

Har inga lektioner, så tänkte vara hemma och plugga på kemislutprovet som jag aldrig lyckades göra förra året. Kan bli intressant.

Förövrigt så har min mormor också blivit sjuk. Hon fick en hjärtinfarkt i måndags och ligger nu övervakad på ett sjukhus flera mil ifrån morfar. Vilken tur att de befinner sig i samma stad??? Idioter.
Jag träffade morfar igår, och han väger 58 kilo. Bara fem kilo mer än mig, och det gör ont i hjärtat att se honom. Jag gjorde det där frivilligt.
Mamma har tagit ledigt idag och springer runt i lägenheten med adventstjärnor och julblommor. Livet är så jälva orättvist.
Bad henne köpa med sig pepparkakor hem för julen närmar sig, och jag har noll julkänsla.

Bestämde mig för att äta en clementin alldeles nyss, istället för ett äpple, och det kommer jag inte att göra om. Den var god, men 30 kärnor i en minimal frukt är inte okej. Och jag borde inte äta fler tuggummin idag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: S

har inte heller någon ''jul känsla'' tråkigt att det aldrig kommer någon snö ):

2011-11-24 @ 20:45:10
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0